avatar Ten blog rowerowy prowadzi gozdi89 z miasteczka Sosnowiec. Mam przejechane 96251.00 kilometrów w tym 8986.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.25 km/h i się wcale nie chwalę.

Sierpień, 2012

Rower:Meridian

Na koniec sierpnia "oczko"

Piątek, 31 sierpnia 2012 · dodano: 31.08.2012 | Komentarze 0

Były ambitne plany, a wyszło jak zawsze. Po pierwsze pogoda - aura po po południu nie zachęcała do jazdy, po drugie brak czasu przygotowanie do wyjazdu na weekendowe balety.
Dzisiejsza jazda to tylko jedna trasa Dom - CH Pogoria - Dom.
1. Do pralni i powrót
2. Dopłacić w pralni i powrót (zakład z Panią z pralni, że w 15 min obrócę z resztą many, punkt dla mnie złapałem mały rabacik :P)
3. Na zakupy do Reala i powrót.

Weekend bezrowerowy, od poniedziałku nowy miesiąc i nowe nabijanie kilometrów i wypalanie jamprezowych procentów.

Czwartkowo jak każdodniowo rowerowo

Czwartek, 30 sierpnia 2012 · dodano: 30.08.2012 | Komentarze 1

Ambitne prace nad tym aby sierpień zakończyć na 7000 tysiącach ale wątpię, że znajdę jutro na tyle czasu wolnego, żeby dociągnąć i 170 wykręcić.

Jeszcze dni wolne od szkoły, pracy i innych obowiązków więc na rower i do przodu.
Byczenie się do południa, małe zakupy i na 14 lecę na Milowice pod Timkena zgarnąć tatę z pracy. Razem na Małachowskiego po nowe ciżemy i na obiad, a jak to każdy szanujący się rowerzysta powiada "PO OBIEDZIE CZAS NAJLEPIEJ SPĘDZIĆ NA ROWERZE" więc idąc za mottem przewodnim półgodzinna przerwa na zmodyfikowany proces trawienny i Marcina nie ma. Załączam szwędacza i już mnie nie ma. Na początek na Orion zobaczyć co to SLDowcy za happening zorganizowali, na zalewajkę się nie załapałem no trudno :P zmieniam kierunek i kieruję się na Lenartowicza i dalej na Kazimierz do Parku. Tam trochę krążę między alejkami i innymi terenami zielonymi patrząc przy okazji jak kumplowi idzie robota przy skateparku. AHA zapomniałem ślę pozdrowienia dla jasnowłosej pani kierowcy która w żabie w drodze na Kazimierz umyślnie lub nie umyślnie nie pytałem zajechała mi drogę. Rozumie wyprzedzić i jechać dalej, ale wyprzedzić żeby zaraz dać po hamulcach i zatrzymać się przed marketem. Jakby nie mogła tę chwilę poczekać jak jej zrobię miejsce.

Z parku na Dąbrowę rzecz jasna na P3. Na molo spotykam Dominika, chwila rozmowy i ruszam dalej. Pętle i półpętle wokoło P3 i P2. Tam zleciało do 19:00. Już mam robić n- te kółko i wpadam na Anię K. zmiana kierunku i jadę kumpelę odprowadzić na Reden. Pogaduchy jak zwykle przez ostatni tydzień kolejne sprawozdanie z wyprawy nad morze. Każdy ciekawy. Spod bloku Ani różnymi zakolami pod dom. Lekki niedosyt i jadę na Pekin po mamę i już spacerkiem na Orion. Tam mama wsiada w K - przewóz, a ja sparing z busem i na Centrum Zagórza jesteśmy równocześnie. Setki nie wykręciłem ale i tak 70 do przodu jest. Jutro też coś pow. 50 będę chciał wykręcić może dodatkowo na Masę do sąsiadów z drugiej strony Brynicy.

Rower:Meridian

Budowę szlaku na trójkąt czas zacząć :D

Środa, 29 sierpnia 2012 · dodano: 29.08.2012 | Komentarze 0

To, że urzędowe sprawy trwają długo, te procedury, stosy papierów ale nie do przesady ponad 5 lat czekał projekt zrobienia szlaku rowerowego z Milowic na TTC (Trójkąt Trzech Cesarzy), ale w końcu przez wybory lub może to, że u nas taki boom rowerowy się zrobił coś zaczęło się dziać.
W drodze nad morze dostaję tel. z Magistratu w sprawie konsultacji terenowej nt. przebiegu szlaku oraz oznakowania. Z racji, że byłem na urlopie dopiero dzisiaj udało się spotkać na wizji lokalnej.

Pobudka rano i na 9:00 pod Halę na Milowice, jak to ja z domu za pięć dwunasta wychodzę i musiałem nadganiać co by się nie spóźnić. Średnia na porannych 10 km ponad 26 wyjątkowo dobrze się jechało. Na miejsce docieram niemal punktualnie - są już panowie z urzędu i czekamy jeszcze na Prezesa naszego Oddziału, po różnych negocjacjach, konsultacjach kolejny 11 km odcinek pokonujemy w zabójczym tempie i zajęło nam to prawie dwie godziny. Myślę, że będzie dobrze oznaczony. Nie oficjalnie mogę powiedzieć, że będzie gotowy od końca września.
Powrót do Oddziału na kolejną służbową rozmowę, tym razem z animatorami gry miejskiej w celu zorganizowania wycieczki w czasie trwania gry. Odbędzie się ona 8 września start ok. 12 ze stadionu na Mireckiego. Gdy już sprawy urzędowe załatwione to bank tam zlatuje kolejna godzina załatwiając formalności i do homa. Wieczorem dokrętka po Dąbrowie z przerwą na pogaduchy z Sebą. Korciła setka ale jakoś tak motywacji nie było i skończyło się na czterdziestu. No to tyle Bayo

Troche tu, trochę tam - głównie pogorie :D

Wtorek, 28 sierpnia 2012 · dodano: 28.08.2012 | Komentarze 0

Do południa samotnie dyszka do Oddziału PTTKu i na center S-ca,
popołudniu właściwie wieczorem pogorie III i IV. Początkowo z Łukaszem pod molo,
na pogorii trochę znajomych chwila pogaduch: Karina, Marlena, Patrycja, Karolina, Dydku, Wili, Paweł, Dominik i Rysiek, potem jeszcze Trela ze swoją panną. Chyba nikogo nie pominąłem. Jechać nie gadać więc z Ryśkiem tempem + 30 objeżdżamy trójkę i czwórkę.
Na czwórce sparing z kolesiem na szosie, 2 km koło za kołem potem udało mu się zdążyć przed tuptusiami, a ja po hamulcach czekałem na Ryśka, który dziś coś bez formy był. Może nie wyczyn ale bulwers kolesia i chęć dopieczenia mi, że jest szybszy bezcenne

Na zakończenie wakacji - Rybnik

Sobota, 25 sierpnia 2012 · dodano: 25.08.2012 | Komentarze 1

Po mimo kapryśnej aury, która z biegiem dnia się poprawiała udało się zrealizować ostatnią wycieczkę klubową z serii wakacje z Cyklozą. Na dziś zaplanowaliśmy Rybnik. Wycieczkę tą jak Lubliniec przygotował Limit, Ja tylko służyłem doradą.

Wycieczka miała wystartować o 7:00 ale jak na złość tym razem nie przez moje spóźnienie ale przez padający wcześnie rano rzęsisty deszcz moje wyjście się opóźniło i w efekcie z domu wyjechałem później i wystartowaliśmy z półgodzinną obsówą czasową.

Na starcie stawiła się 6 wprawionych w boju kolaży w składzie Adrian, Dominik, Paweł, Limit, mój tata i Ja. Foto do kroniki tym razem z innego profilu i ruszamy w uprzednio przygotowaną przez Adama trasę.

Początkowe kilometry nie jedzie się za fajnie mokry asfalt powodował, że na sobie mieliśmy więcej ciapek niż wszystkie biedronki razem wzięte. W Kato od dawien dawna zielona fala, od Zawodzia do samego Centrum może dwa światła nas złapały. Przez Mikołowską i Brynów docieramy do Panewnik pod Bazylikę, gdzie chwilę odpoczywamy, focimy i ruszamy dalej. Lasami i bocznymi drogami docieramy do Chudowa pod Zamek. Jesteśmy trochę za wcześnie za godzinę otwierają więc, żeby nie marnować czasu (i tak tu w październiku na zakończenie sezonu zawitamy) jedziemy dalej. Po drodze zatrzymywaliśmy się przy paru kościółkach znajdujących się na szlaku architektury drewnianej, ale jak na złość były albo zamknięte albo odbywały się w nich nabożeństwa to mogliśmy tylko obejrzeć je z zewnątrz.
Po drodze do Rybnika Tacie się udało jako jedynemu na całej trasie złapać panę.

(SIOSTRO DĘTKĘ PROSZĘ, BO KAPCIA MAMY :P)

Po operacji wymiany kapcia ruszamy dalej. Wreszcie już bez żadnych większych problemów docieramy pod Zalew Rybnicki. Na molo chwila oddechu i focenie

Po czym docieramy na Rynek, gdzie futrujemy obiadek ze Sfinksa. Zajadając strawę w tle na Rynku przygrywały rytmy folkloru. Akurat w Rybniku odbywał się Międzynarodowy Festiwal Folkloru.

Napełnieni kaloriami ruszamy dalej w drogę powrotną. Jeszcze na odchodne foto na Rynku i opuszczamy miasto.

Po drodze mijamy takie miejscowości jak Orzesze, Łaziska Górne, Mikołów, gdzie na rynku po raz kolejny robimy pitstop.

Do Katowic wbijamy się na wys. Piotrowic. Na Ochojcu wbijamy w teren na Janinę, skąd na Giszowiec, Nikisz oraz Janów. Dzień ucieka - plan zrealizowany oraz wróciliśmy o normalnej porze (czy. przez zmrokiem). Etap powrotny chodź, krótszy ciekawszy z licznymi podjazdami. Pod fontanną jesteśmy coś ok. 18:00. Runda honorowa wokół fontanny, pogaduchy około rowerowe i nie tylko i już każdy w swoją stronę.
Kategoria wycieczki

Rower:Meridian

Starczy tego dobrego - pora do domu wracać.

Piątek, 24 sierpnia 2012 · dodano: 24.08.2012 | Komentarze 0

Chyba zamknąłem kartę związaną z Annabergiem, co prawda pewnie jeszcze tu nie raz przyjadę.

W zeszłoroczne wakacje rowerem dotarłem na Annaberg,a w tym roku udało się wrócić.
Z okrętu kapitan schodzi ostatni, pobudka o 6:00 i pora się pakować, swoje bety jakoś powrzucane i pozostało pomóc innym z torbami. Zdanie pokoi i odesłanie uczestników kongresu rodzin wielodzietnych do domów. Jak zwykle co poniektórzy w szoku, że rowerem wracam. W końcu ok. 11:00 udaje mi się wystartować. Bez widziwiania i kombinacji z trasą decyduję się na powrót tak jak tu dotarłem bikiem w tamtym roku DK 94. Nogi fajnie zapodawały więc udało się nowy rekord czasowy uzyskać. Czas rzeczywisty 5 godz, czas jazdy 4:04.
Trasa: Góra->Poręba->Strzelce Opolskie-Toszek->Pyskowice->Zabrze->Bytom->Czeladź->Będzin->DG->Zagórze.

Jutro wypad cyklozowy do Rybnika.

Na Górze - dzień 9

Czwartek, 23 sierpnia 2012 · dodano: 24.08.2012 | Komentarze 0

Co by się nogi nie zastały, a zarazem krótka ale intensywna rozgrzewka przed jutrzejszym powrotem do domu.

Ostre tempo na podjazdach,tym razem na odwrót terenem zjazd, asfaltem na górę, przy okazji łapię kolejne pieczątki, których nie miałem czasu załatwić w czasie pobytu. Dzień podsumowania - dyplomy, podziękowania itp.

Kolejny wypada dobiega końca, prawie cały sierpień poza domem.

Na Górze dzień 7

Wtorek, 21 sierpnia 2012 · dodano: 21.08.2012 | Komentarze 0

Wczoraj miało być Opole na rowerze, a wyszło autokarem i dzień bezrowerowy,
a dziś tylko trasa Z Góry do Zdzieszowic na basen i z powrotem.

Na Górze - weekend

Niedziela, 19 sierpnia 2012 · dodano: 19.08.2012 | Komentarze 0

Po mimo obowiązków w planach był sobotni wypad do Opola, ale jednak nie doszedł do skutku. W weekend najwięcej atrakcji - kiermasz, mecz siatkówki, zajęcia na basenie, ktoś to musiał ogarnąc i tylko jak od początku lokalna jazda tu i tam. W sobotę raptem 6 dziś reszta kilometrów. Jeszcze tylko do piątku taka zabawa, a w sobotę zaczynamy normalny tryb 50 +.

Na Górze dzień 3

Piątek, 17 sierpnia 2012 · dodano: 18.08.2012 | Komentarze 0

Dziś trochę terenu i męczenie nóg na podjazdach wokół Góry