Wpisy archiwalne w miesiącu

Marzec, 2022

Dystans całkowity:482.00 km (w terenie 54.00 km; 11.20%)
Czas w ruchu:30:47
Średnia prędkość:15.66 km/h
Maksymalna prędkość:44.70 km/h
Liczba aktywności:26
Średnio na aktywność:18.54 km i 1h 11m
Więcej statystyk

DPD

Wtorek, 8 marca 2022 · Komentarze(0)
Kategoria praca
Dziś dzień pasywny klasyk pracowy połączony z powrotną pocztą kwiatową. Na dzielni spotkanie z Limitem. Chwilka na pogawędkę i każdy w swoją stronę.

Część wschodnia

Poniedziałek, 7 marca 2022 · Komentarze(0)
Kategoria praca
Weekend pasywny. Dziś po pracy kontrolny przejazd wzdłuż wschodniej linii granicznej Sosnowca, celem poukładania sobie trasy na pierwszą tegoroczną wycieczkę klubową.
Przejazd zaczęty od trójkąta, zakończony na Zagórzu. Czas na włóczęgę się skończył i zjazd na kwadrat.

DPD

Piątek, 4 marca 2022 · Komentarze(0)
Kategoria praca
I pitunio. Zaś tydzień zleciał. Po słonecznej aurze dziś pochmurno i śniegiem nieco postraszyło, jak wróżył ICM.
Only klasyk.

DPD

Czwartek, 3 marca 2022 · Komentarze(0)
Kategoria praca
Po wczorajszej ekstra pętli, za razem najdłuższego wypadu tego roku dziś zaś skromna klasyczna runda pracowa.

Kółeczko

Środa, 2 marca 2022 · Komentarze(2)
Kategoria praca
Korzystając z zamiany w pracy postanowiłem nieco przegonić Biga. Nim to trzeba było szybko spać i na 5:00 przy minusowej temperaturze do pracy śmigać.

Po 13:00 bezwietrznie, błękitne niebo i termicznie całkiem sympatycznie.

Prosto z pracy ruszam na rundę. Browar - Porąbka - Kazimierz - (DG) Grabocin - Jamki - Laski - Gołonóg - Ząbkowice - Ujejsce - Wojkowice Kościelne - P4 - Park Zielona - DG wciąż rozkopany teren przy Dworcu PKP - Zagórze i zjazd na kwadrat.

Niby półstówka, ale nogi odczuły. Może temperatura, może jeszcze brak formy, pewnie jedno i drugie. Ale i tak warto było się dotlenić. Przy okazji przyobserwowane prace przy S1 i terenie wokół dworca PKP w Dąbrowie.

DPD

Wtorek, 1 marca 2022 · Komentarze(0)
Kategoria praca, serwis
Dzień zaczęty od doprowadzenie Biga do stanu używalności. Tym razem już z nową osią piasty poszło gładko.

Jak już zrobiłem, tak i poszła jazda próbna klasykiem do pracy. Teraz gites można kręcić.